Make some noise.

Amen sha! Lördag idag, finfint.

Jag har haft ganska fullt upp den här veckan så bloggen har fått vila orörd. Massa skolsaker och i torsdags var jag på teater. Romeo & Julia, fy satan vad bra den var! Igår hade jag lite ärenden att utföra, presenter att köpa och kläder att titta på. Men idag är det bara plugg som gäller!

Sedan ikväll ska jag till Ellen på hennes 18-årsmiddag. Skoj skoj! Det blir hemmagjord pizza och kanske lite vin to take the edge of liksom. Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig men det löser sig alltid. Nu är närmsta planen att klicka hem ett par awesome skor. Talk to you soon.

Heiiiiiiiiii!


cxzcxzcxz
dsdsadas

Ytterst gamla men ändå härliga bilder på mig och Ellen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!