Excuses are for people who need them.

Hallå fjärran vänner. Har inte kunnat blogga på hela helgen p.g.a. blogg.se som knasade sönder.
Men nu är jag tillbaka! Lite uppdatering då, har varit riktigt duktig med träningen den här veckan, kondition + styrka i måndags, vattengympa i tisdags, kondition + styrka i onsdags, simmade en kilometer i kläder i torsdags. I fredags var jag ganska slut i kroppen så jag lät röjet på en metalspelning bli min träning. Grym spelning i mina hemtrakter förövrigt. Igår orkade jag inte träna alls, jag drog istället till Adolf och så hade vi lördagsmys med Gladiatorerna där. Som tur var brände jag dock popcornen så då blev det inget extra fett där! Finns nått fint i allt fult.

Nästa vecka blir det dock riktigt hårda tag, jag är sjukt pepp! Borde väl boka en klipptid också, mitt hår börjar se riktigt risigt ut i topparna nu.

Nästa vecka är det även matteprov och franskaprov, så det är full fart som gäller. Älskar att inte supa, man är så utvilad efter helgen då. Nu ska jag ta itu med lite grejer. Heiiiiiiiiiiii!



fsdfsdf

sdfsdf





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!