Monocerus.

Spydde just glitter. Skoja.

Har ni tänkt på att ordet "kräkas" är ganska sött ändå? Förmodligen bara för att man sa så när man var liten men ändå... Kom på det nyss. Djupa tankar, starka minnen.

Jag försökte dygna inatt. Slutade med att jag somnade vid sex. Men jag vaknade faktiskt runt elva så jag är skittrött ändå. Kanske kan jag sova inatt trots allt. Spenderade natten med att titta på filmer om hästar och mystiska enhörningar. Fyfan vad jag vill ha en rosa och blå-glittrig enhörning med vingar. En som lever alltså. Någon som har en att sälja? En fördel vore om den bara åt pannkakor med sirap på.

Nonsens nonsens... Imorgon börjar skolan. Jag var väldigt otaggad senast igår. Men nu är jag ganska taggad faktiskt. Har inte träffat människor på över en vecka, och jag gör inget vettigt om dagarna. Ska bli lite skönt att få struktur igen. Och så har jag ju två vita månader framför mig. Dels på grund av nyår, dels på grund av kalorierna. Bootcamp fungerar liksom inte så bra om man ska vara aspackad varje helg. Detta betyder dock inte att jag kommer sitta instängd som en jävla eremit. Bangar ändå inte på fest, nån kanske bjuder på ett glas vatten eller två.

Nej, nu ska jag städa mitt rum och sen duscha. Heiiiiiiii!


sdfsdfsd

fsdfds






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!